زندگی نامه رضا پیشرو(از ابتدا تا آخرسال 1391)
اخبار خواننده ها
اخبار خواننده ها ی معروف

 محمدرضا ناصری آزاد ملقب به پیشرو (متولد بهمن ۱۳۶۴ در تهران) خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه سرای رپ فارسی است. وی پیشتر زیر اسم 3PAC فعالیت می‌کرد. تا کنون از وی ۴ آلبوم رسمی منتشر شده‌است. [۱]او در آلبوم «جنگل آسفالت» با سروش لشگری همکاری داشته‌است.

از خوانندگان محبوب او می‌توان به امینم، توپاک و فریدون فروغی اشاره کرد.

محتویات

 

  • ۱ زندگی شخصی
  • ۲ حرفهٔ موسیقی
  • ۳ آلبوم‌ها
  • ۴ حواشی و درگیری
  • ۵ همکاری‌ها
  • ۶ ویدیو کلیپ‌ها
  • ۷ منابع

زندگی شخصی 

او در ۲سالگی پدر واقعی خودرا از دست داد و مادرش مجبور شد برای بار دوم ازدواج کند. حاصل این ازدواج علی برادر ناتنی رضا بود. پدر ناتنی رضا در سال۷۶ بعلت سرطان خون فوت می‌کند و مادرش به همراه فرزندان خود مجبور به نقل مکان به محلهٔ نظام آباد می‌کند. با افزایش فشار اقتصادی بر خانواده رضا ناچار به ترک تحصیل و ورود به بازار کار می‌شود. او دو برادر دیگر به نام‌های علی و امید دارد که هردو ناتنی هستند.
رضا در سال ۸۵ با فرزانه پورمحمدی ازدواج کرد و اشخاصی چون هیچکس، بهرام، بیداد، ساتراپ، اوج و تیغه در جشن حضور داشتند.[۲]

حرفهٔ موسیقی 

او در سال۷۸ فعالیت خود را بطور غیر حرفه‌ای شروع می‌کند و بعد از اینکه هژیر و شایان حاضر به همکاری با او نشدند با ابلیس همکاری می‌کند و اولین کار‌های خود را با کیفیت پایین و خانگی ضبط می‌کند در سال۸۲ اولین آلبوم خود را با نام وقت کثیف بیرون می‌دهد. او در سال۸۴با اعضای ۰۲۱ آشنا می‌شود و لقب خود را از 3pac به پیشرو تغییر می‌دهد. یکسال بعد با همکاری هیچکس، تتلو و تیغه آلبوم واقعیت تلخ را بیرون می‌دهد که باعث معروفیتش دربین هم سبک‌های خود می‌شود. در آبان سال ۸۵ به فکر کار بر روی آلبوم جدیدش افتد و پس از یک سال یعنی در سال ۸۶ آلبوم جدیدش با نام جهنم ساکت و با همکاری هیچکس و تتلو منتشر شد. در سال ۱۳۸۹ آلبومآغاز اینجاست در حال و هوای جدید پیشرو منتشر شد. وی در سال ۱۳۹۱ جدیدترین آلبوم خود را به نام "دوران طلایی" منتشر نمود که با استقبال خوبی روبرو شد . در آلبوم وی سوگند، علی اوج،حسین تهی، امیر تتلو و همچنین سهند کوآزی حضور دارند.

پیشرو در دوران فعالیتش در رپ فارسی گروه های مختلفی را تاسیس کرد و یا به عنوان عضو در این گروه ها فعالیت کرد ، که عبارتند از :

1.گروه TH : اولین گروهی که رضا پیشرو در آغاز فعالیتش آن را تاسیس کرد گروه TH که مخفف کلمه تهران است بوده ، از اعضای این گروه میتوان به عبد ، داریا ، سورنا و ... اشاره کرد ، همکاری هایی با خوانندگان دیگر از جمله نرگال ، یارتو و ... در زمان فعالیت این گروه شکل گرفت.

2.گروه 021 : گروه بعدی که پیشرو در آن فعالیت داشته گروه 021 بوده که متشکل از برترین رپ خوان های تهران از جمله هیچکس ، پیشرو ، تتلو و ... بوده و این گروه در حال حاضر به عنوان یک نماد (نمار رپ خوان تهرانی یا رپ خوان ایرانی) در بین تمامی خوانندگان رایج و در آهنگ ها به آن اشاره میشود.

3.گروه صامت : گروهی که توسط هیچکس و پیشرو برای همکاری بین اعضا و استعداد یابی تشکیل شد و اعضای دیگری چون قاف ، اشراق ، بیداد و ... در آن فعالیت داشتند.

4.گروه دیوار : گروه یا کمپانی دیوار تشکلی بوده که در جهت حمایت از رپ فارس و معرفی خوانندگان شکل گرفت ، هیچکس یکی از اعضای اصلی تشکیل دهنده این کمپانی بوده و پیشرو نیز به عنوان یکی از اعضا مدتی در این کمپانی فعالیت کرده و آهنگ های ماندگاری را به همراه اعضای این کمپانی منتشر کرد ، از جمله خوانندگان اصلی این کمپانی میتوان به بهرام ، نیموش و ... اشاره کرد ، خوانندگانی چون هیچکس ، پیشرو ، بابک تیغه ، حسام استپس ، گروه تن به ده و ... نیز مدتی در این تشکل حضور داشتند.

5.گروه نابغه ها : گروهی که توسط پیشرو شکل گرفت و 4 آهنگ منتشر کردند ، از خواننده های این گروه میتوان به پیشرو ، بهزاد فاشیست ، ساتراپ و ... اشاره کرد. این گروه بعد از 2 سال سکوت سال 91 با تک آهنگی مجدد شروع به فعالیت کرده و افرادی چون علی اوج و امید قدر (برادران پیشرو) در آن حضور دارند.

آلبوم‌ها 

وقت کثیف (آلبوم) || ۱۳۸۲

واقعیت تلخ (آلبوم) || ۱۳۸۵

جهنم ساکت (آلبوم) || ۱۳۸۶

آغاز اینجاست (آلبوم) || ۱۳۸۹

دوران طلایی (آلبوم) || ۱۳۹۱

حواشی و درگیری 

[۳] در سال ۸۵ رضا آهنگی با نام اثر منفی منتشر کرد و در آن گروه زدبازی را دیس کرد. آهنگ با تماس تلفنی پیشرو و ویلسون آغاز می‌شود که در روز‌های اول انتشار جنجال زیادی را برانداخت. بعد‌ها هیدن در فیسبوک خود ادعا کرد آن روز سامان بعلت سوگواری یکی از عزیزانش وضعیت روحی مناسبی نداشت و از کل کل با پیشرو خودداری کرد. همچنین پس از انتشار دیس بک چرا بدی از زدبازی، پیشرو آهنگی به نام چاقال نامه با همکاریشایان آسفالت منتشر کرد. او همچنین با انتشار ویدئویی در فیسبوک اعلام می‌کند که این موضوع هیچ ربطی بههیچکس ندارد و مخاطبش تنها زدبازی است.چندی بعد این آهنگ با دیس دروغ تعطیل از سهراب ام جی از اعضای گروه زدبازی پاسخ داده شد.
سپس رضا پیشرو با گروه نابغه هاو ساتراپ و قدر و شغال آهنگی به نام بازگشت زدبازی را دیس کردند که با جواب مهراد هیدن و سهراب
mj با آهنگی به نام لیلی لیلی حوضک ادامه یافته است.

در اردیبهشت ماه سال ۹۱ چند روز پس از انتشار آهنگ نقی از شاهین نجفی با به اشتراک گذاری ویدئویی این حرکت نجفی را توهین به مقدسات ملت ایران و ضربه‌ای بر رپ فارسی تلقی کرد و بسیاری از وبسایت‌ها و رسانه‌های وابسته به حکومت ایران این حرکت پیشرو را تحسین کردند. بعدها پیشرو در کانال جم تی‌وی اظهار کرد که جدیدا مشکلاتی با طرفداران یکی از رپرها (شاهین نجفی)داشتم که اینجا اعلام میکنم من وابسته به هیچ گروه و دسته ای نیستم.اشاره پیشرو به این تهمت بود که او را رپری دولتی خوانده بودند.
در ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ سروش هیچکس آهنگی با نام اون مثه داداشم بود در باب پیشرو منتشر کرد و ادعا کرد رضا تمام موفقیت‌های موسیقیایی اش را مدیون اوست. پیشرو در ۶ فروردین ۱۳۹۱ آهنگی با نام لوبیای سحرآمیز در جواب به این آهنگ منتشر کرد. پیشرو بعدها در یوتیوب اعلام کرد که من تمام حرفهامو در لوبیای سحرآمیز زدم و دیگه بین من و سروش هیچ رفاقتی وجود نداره.

همکاری‌ها 

پیشرو در طول فعالیت هنری خود، با خوانندگان گوناگونی چون هیچکس، بهرام، قاف، امیر تتلو، علی اوج، سوگند، حسین تهی و منوچهر والی زاده [۴]... همکاری داشته‌است.[۵] همچنین یاس از وی به عنوان یکی از بزرگترین خوانندگان رپ داخل ایران نام برده و همکاری با پیشرو را به عنوان یکی از اهداف آینده کاری خود یاد کرد.[۶]

ویدیو کلیپ‌ها 

از وی چندین ویدیو کلیپ غیر رسمی به صورت تک و با همکاری خوانندگان دیگر پخش شده‌است.[۷] اولین نماهنگ رسمی وی در به نام «قبرستون هیپ‌هاپ» در آبان ۱۳۹۱ منتشر شد.[۸] چندین تن از خوانندگان مطرح رپ نیز در این ویدئو حضور داشتند. پس از آن ویدیو «ای کاش» در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ منتشر شد.[۹]

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 66906
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1